13/06/2011

Mukadimah

1#
Ayoyooo,ini tulisan pertama aku.harap aku dapat berkongsi ilmu,bertukar2 pendapat dan apa lancau lagi.haha.sebelum tu aku nak mohon maaf kalau ada pihak yang akan,telah ataupun sedang terkecil hati mungkin dengan tulisan aku di blog yang serba canggih ini.bhahaha.ini cara aku,ini gaya aku jangan dipersoalkan akannya.tetapi untuk menegur apa salah nya,aku bukan nya seorang yang ego nya tinggi.di mana ada aku tersilap harap tnjuk kan dan kita sama2 belajar di situ.akhir kata,semua orang ada cara dan gaya mereka kerana itu adalah POLITIKAL STATEMENT diri masing2 jadi jangan bersikap angkuh sesama mnusia kerana anda bukan sang pencipta.tetapi belajar lah sesuatu dari apa yang anda lakukan,BIAR LOSER ORG PNDANG KITA TAPI JGN KITA DIGELAR POSER disebabkan keangkuhan kita .next post aku akan brcerita mngenai lebih trperinci mngenai politikal statement mengikut individu.TQ.

No comments:

Post a Comment